TERBARU

Friday, April 26, 2013

ARIANI ll JUALAN MURAH SEMPENA HARI PEKERJA



ARIANI ADA JUALAN MURAH!!!
(maafkan gambar yang tak berapa nak berkualiti tu) 
saya amik gambar dalam paper sinar harian hari ni... hihihi

semalam saya dapat mesej dari ARIANI butik KUANTAN ... mesejnya berbunyi seperti di bawah

"" ARIANI MENGADAKAN JUALAN BESAR-BESARAN SEMPENA HARI BURUH DENGAN POTONGAN 25% - 70% BERMULA 25/4 - 12/5/2013. DAPATKAN KOLEKSI TERKINI DI SEMUA CAWANGAN ARIANI" 

ha... camtu la bunyi mesejnya... saya fikir,, elok juga pergi.. boleh beli untuk mak... ye la,, tudung ariani ni sangat femes di kalangan makcik-makcik.. tudung segera kan.. saya pun nak pakai... tapi tu la.. tak sesuai dengan muka... bila pakai rasa macam makcik jerk... hihi... tapi tak salah kalau nak ada satu tudung camni... senang.. kalau nak cepat,, ambil jerk pakai... jimat masa... 

JOM MENGEMBIRAKAN HATI IBU WALAU HANYA DENGAN SEHELAI TUDUNG =)

bubye 


1 comment:

nik ros said...

ibu sis tak pakai tudung Ariani.kalau nak beli tudung kat dia pun dia tak nak. byk sgt dah tudung dia kata..hehe