TERBARU

Tuesday, December 25, 2012

MERANGUPKAN AYAM GORENG

korang mesti penah goreng ayam kan... biasanya, ayam yang kita goreng bila dah lama-lama angkat mesti dah tak rasa rangup lagi.. jadi,, untuk kekalkan kerangupannya supaya bila makan boleh ada bunyi krapp,,krappp,, kita boleh gaulkan ayam tu bersama garam, kunyit dan sebiji telur.. pastu goreng jerk sepert biasa... terbaca petua ni dalam buku majalah wanita.. kepada bakal-bakal isteri,, anak-anak,, adik-adik,, boleh la kiranya mencuba petua ni...

p/s :  "Makan dan minumlah kamu makanan dan minuman yang lazat serta baik kesudahannya, dengan sebab apa yang kamu telah kerjakan". surah at-thur ayat 19

2 comments:

ahsfantasy24 said...

perkongsian yang hebat..
hehe ingat nak suruh simpan dalam tupperware :D

sakinah88 said...

simpan dlm tupperware terperap lagi liat yunk... jgn lupe try,,, =p