TERBARU

Thursday, March 17, 2011

takutnya....mampukah??????

perasaan sekarang adalah sangat takut + berdebar....mampukah?????Isnin dah nak datang....maknanaya bermula pengalaman pertama saya.....pengalaman apa????tu yang saya risaukan.....

PRAKTIKUM.....

fuhhhhh...jadi cikgu selama sebulan.....mampukah saya jadi cikgu yang baik..mampukah saya ajar budak2 tu...mampukah saya kawal kelas....mampukah saya wat budak2 tu tertarik dengan P&P saya????mampukah???mampukah????doakan saya berjaya dalam melalui praktikum pertama ni er....seyes saya takut...kekadang saya rasa saya xde ciri-ciri seorang guru pun tapi xpe.....saya kne terus belajar untuk jadi cikgu yang baik untuk anak-anak murid saya....walaupun ni praktikum yang pertama n pengalaman pertama saya mengajar secara serius di dalam kelas,,,,saya akan berusaha sehabis baik.......

pbs keempat saya....dh sme tggi ngan student dh

oh no...rendahnya saya...ngeh3

good luck pada kmu er sakinah...hihi...xmalu  wish diri sendiri

da~~~~~~


6 comments:

Wani said...

wahhh .
good luck cikgu ^^

sakinah88 said...

hihihi...tQ wani =)

ahsfantasy24 said...

huk3~

mo too..
takowt!

sakinah88 said...

ahsfantasy24

taw xpe..takut gilooo

intan.maisarah said...

comelnya cikgu

sakinah88 said...

intan

hihi..xcomey pun..