TERBARU

Sunday, January 9, 2011

KECANTIKAN AISHWARYA RAI SEPERTI BUAH JAMBU

apakah????bagaimanakah????siapakah yang berkata sedemikian?????


fulamak.....mmg cntik giler babasvla weiii....


pehhh,,,,merah,,licin...cm lazat jerkkan...

apakah kaitannya????????????cuba gunakan teknik banding beza dan kaitkan dengan tajuk n3 kat ats tu....masih bluurrrr????

saya pun terkejut jgk bce statement tu dalam surat khabar td...tadi kwn saya syazana ade bace surat khabar bukan surat layang...saya ni bukan xmau bce surat khabar tapi xreti baca...nnti saya bce surat khabar cm baca novel plak...dari satu perkataan ke satu perkataan..gilerr lama...

tadi belek punye belek punye belek...ternampak la artikel tu....rupanya isu tu heboh kat bollywood sekarang ni...seorang ahli hortikultur Haji Kaleemullah memberi persamaan akan sejenis buah jambu India sama dengan aishwarya Rai...sebab menurutnya, kelazatan, kemanisan dan kecantikan kulit buah jambu itu diibaratkan sama dengan aktress tersebut....berdasarkan kajiannya sebelum ini,,tiada jambu yang berjaya dikacuk jadi cantik cam tu......begitulah citernya....tapi relevan ke kecantikan jambu dikaitkan dengan aishwarya????

6 comments:

Nur Syazana Ramli said...

depa tak tau ka.. jambu tu belekuk2 weh..aku ase blog kau ni da bley tuka nama... sakinah the beautician...

fLy_AwAy said...

haha,klau jambu batu plak sama ngan sape ea ?

Mas-Azi-Mah said...

hahaha ade ade jelaaa diorang ni...

sakinah88 said...

syazana : hahaha...menarik tu na....tQ2 =)..akan dipertimbangkan...hihihihi

sakinah88 said...

fly_away : u wat la plak persmaan jambu batu ngan sape???nnti saya bce n3 u..hahahaha

sakinah88 said...

mas_azi_mah : taw xpe...cm2 diowg nie...hahahah