TERBARU

Tuesday, December 28, 2010

Saya Blogger Pahang

Fuhhhhh,,,fuhhh,,fuhhhh.....bukan nak wat jmpi serapah ke hape ke...just rasa lega sangat sbb td tgk2 ade masa tambahan untuk join kategori sahabat blogger mengikut negeri nie....lega-lega,,leh la saya join jgk...saya xtaw benefit die pe..tapi saya nak join jgk...aisyhhh,,,xmalu btol....actually ahad lepas adalah due date untuk blogger pahang tapi ni dh hari selasa.......terima kasih er Encik Azman sbb bg masa tambahan....rajin-rajin klik la SINI untuk ke KATEGORI SAHABAT BLOGGER MENGIKUT NEGERI...

Dh abeh dh sesi perkenalkan penganjur kepada kategori nie....now, my turn

nama saya  siti noor sakinah panggil sakinah ke nana ke siti ke..sumer boleh la...tapi bese kawan-kwan panggil nana tpi saya lagi suka orang panggil sakinah..barulah ade maksudkan....hihi

status saya seharusnyalah single but not available =)

cara nak hubungi boleh klik kat badge facebook kat sblh tu....hihihi

saya tinggal kat FELDA CHINI TIMUR pahang....daerah PEKAN...jarang orang taw tmpat tu..tapi bila sebut tasik cini mesti orang taw kan..ha!!!area2 situ la.....

*depan rumah + rumah jiran*

ape yang menarik kat tempat saya,,,tentulah tasik cini tu sbb die kan tasik semulajadi yang besar....chewaahhhh,,,aplikasi geografi gitu...


cantikkan,,cantikkan =)

~~~selamat berkenalan~~~

2 comments:

✿ cik atie ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

bru lepas pg tasik chini

sakinah88 said...

wahh...cantik tak???cantikkan///=)