TERBARU

Monday, December 20, 2010

jeans

Pesal tetiba entry ni psl jeans plak kan...nk citer psl pe ekh jeans nie,,,,saya pasti remaja ke dewasa ke..pompuan ke lelaki ke...mesti memiliki jeans....xbanyakkan pun satu....dh memang jeans tu dh jadi trend yang tak lapuk dek hujan dan xlekang dek panas la kan....tapi kita taw ke cmne nk jge jeans kite tu supaya dia tak cepat rosak dan koyak....so,,untuk menjadikan jeans kesyangan kita tu tahan lama dan tak luntur warnanya, kita sebagai tuan kepada jeans JANGAN KERINGKAN JEANS TU GUNA MESIN PENGERING....gantung dan anginkan jerk supaya jeans kita tu tak renyuk.....JANGAN NAK GUNA BAHAN KIMIA UNTUK CUCI JEANS sbb ni la menyebabkan warna dia luntur...JANGAN JEMUR SECARA LANGSUNG JEANS TU...maknanyan jangan la cahaya matahari tu terus kne kat jeans kita tu...nanti leh pudar warna dia taw.....SUHU AIR YANG TERBAIK UNTUK BASUH JEANS ADALAH SUHU AIR SUAM.....kalau guna air suam kotoran yang ada pada jeans tu senang jerk nak tanggal....kalau guna air sejuk susah nak tanggal...nanti semangat-semangat plak kita nak cuci kan.......

p/s : sayangi la barang anda....piwiiiiiiiiitttttt

2 comments:

Cik Suheela said...

hai. i mcm kenal u. betul :)

nyway nice blog. i follow u. follow lah i klw sudi ;)

www.elabaik.blogspot.com

sakinah88 said...

TQ er ila...knl i???selamt berkenalan =)..